Adja meg telefonszámát és rövidesen felvesszük Önnel a kapcsolatot
Vagy hívjon minket - angolul beszélünk
+36 70 724 0117

Ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer (CRM) és rendelési platform a mezőgazdasági ágazat számára

Nagy teljesítményű mezőgazdasági megoldás, komplex adatbázissal és online rendelési platformmal rendelkező Salesforce CRM, amely valós idejű tanácsadásban, termék kiválasztásban és árajánlat készítésben támogatja az agrotechnikai tanácsadó cégeket, valamint segít a gazdáknak növényeik tökéletes állapotban tartásában és a kártevők elleni küzdelemben, a hozam maximalizása érdekében.
Szolgáltatások:
Salesforce tanácsadás, Salesforce fejlesztés, minőségbiztosítás
Iparág:
Mezőgazdaság
Technology Stack:
  • Backend: Apex, SOQL, SOSL
  • Frontend: Standard Salesforce UI
  • Deklaratív fejlesztés – folyamat automatizálás: Lightning Flow, Process Builder, Approval Process, Validation Rules, Workflows
  • Integrálás: Standard Salesforce API, Custom-built API endpoints, REST integráció ERM-el és szolgáltatói rendszerekkel
Projekt összefoglaló:
Ügyfelünk, egy 2016 óta mezőgazdaságban tevékenykedő ukrán cég úgy döntött, hogy a mezőgazdasági piac céljaira dinamikus CRM-et hoz létre az agrotech szoftverek képességeinek bővítése érdekében. Mivel gyors és magas színvonalú kiszolgálására fókuszálnak, a legmodernebb technológiával szerettek volna online platformot biztosítani gazdák, agrármérnökök, kereskedők és forgalmazók számára. A platformnak támogatást kell nyújtania az olyan termékek megtalálásában és megvásárlásában, amelyek segítenek növényeket tökéletes állapotban tartani, a kártevők elleni küzdelemben és a hozam növelésében. Együttműködésünk eredményeként egy olyan agrotech szoftvert fejlesztettünk, mely valós idejű javaslatokat, és legjobb ár-érték arányú ajánlatokat biztosít, valamint lehetővé teszi a gyors online rendelést rugalmas, mégis meggyőző kedvezmény- és motivációs politikával.
Ügyfelünkről
Ügyfelünk Ukrajna egyik legismertebb agrotechnikai szoftvercége, melynek mezőgazdasági múltja 2016-ra nyúlik vissza. Magas színvonalú tanácsadásra, illetve termelő, forgalmazó, kereskedő és gépgyártó partnereik erejének és tudásának egyesítésével, különböző típusú mezőgazdasági vállalatok fejlesztését szolgáló eszközökre összpontosítanak. Segítenek például gazdáknak megtalálni a szükséges műtrágyát és vegyszereket, de a beszerzésében, illetve a használatában is támogatást nyújtanak a terméshozam maximalizása érdekében.

Helyszín: Ukrajna

Iparág: Mezőgazdaság

Időkeret: április 2021 - mostanáig
Kérés

Ügyfelünk célja egy olyan robusztus és rugalmas mezőgazdasági szoftver létrehozása volt, amely lehetővé teszi a mezőgazdasági termékek keresését és összehasonlítását. A vásárlási élményt magasabb szintre emelve, a mezőgazdasági szoftvertanácsadás piacának élére akartak lépni. A legkorszerűbb CRM-et keresték a mezőgazdaság számára, amely egyaránt hasznos és hatékony a gazdák, agronómusok, kereskedők és forgalmazók számára. Rendszerrel szembeni követelmény volt, hogy azonnali ajánlásokat biztosítson, a legjobb ár-érték arányú lehetőségeket javasolja és gyors online rendelést tegyen lehetővé rugalmas, de meggyőző kedvezmény- és motivációs irányelvekkel.

5
Nap
A kezdeti kutatás befejezésére, illetve a költség- és ütemterv megbecsülésére. A további kutatási tevékenységek segítettek pontosítani a technikai becsléseket és a tervezést.
16
Óra
Salesforce megoldásunk minimum 16 órával csökkenti az időráfordítását minden olyan megrendelésnek, mely olyan árajánlatot igényel, amely kedvezményeket, akciókat, rugalmas fizetési feltételeket, termékhelyettesítőket stb. tartalmaz.
11
Kedvezménytípus
A megrendelés létrehozásának folyamata 11 különböző kedvezménytípust, inkluzív és exkluzív termékcsomagot, valamint különböző promóciókat támogat
4
Fejlesztő
Rugalmas projektcsapatunk igazodott az ügyfél üteméhez és időkeretéhez, így a napi munkavégzés 0,5 és 32 óra között alakult
Megoldásunk

Kutatómunka sorozatát követően alapos tudást szereztünk az agrotechnikai üzletág üzleti folyamatairól és ügyfelünk aktuális problémáiról, illetve arról, hogy mindezeket hogyan lehet az üzlet, a partnerek és az ügyfelek számára kulcsfontosságú előnnyé alakítani.


A legmegfelelőbb műtrágya és vegyszer kiválasztását segítő agrotech megoldás megalkotása széleskörű szaktudást igényelt, melyben mezőgazdasági szakemberek voltak segítségünkre. Mindehhez pontosan meg kellett értenünk a gazdákat, agronómusokat és tanácsadókat, annak érdekében, hogy iparáguk nyelvét beszéljük; bele kellett ásnunk magunkat a mezőgazdasági iparág sajátosságaiba, annak terminológiájába és problémáiba.


A javasolt Salesforce-megoldásunk a következő célokra összpontosított:

1
A szükséges termékek megtalálási folyamatának leegyszerűsítése a végfelhasználók számára.
Erre egy könnyen karbantartható adatbázist álmodtunk meg, amely információkat tartalmaz az összes termékről, azok összetevőiről és helyettesítőiről; a termékek használati utasításairól és fogyasztási szintjeiről; a növényekről és azok életciklusa során felmerülő igényekről; a betegségekről és az ellenük használt vegyi anyagokról.
2
Valós idejű árajánlatok biztosítása
A gazdák igényeit a különböző gyártók és forgalmazók legjobb ár érték arányú ajánlataival elégíti ki, a Salesforce-ban megvalósított szofisztikált megrendelési folyamat segítségével; több mint 20 tényezőt vesz figyelembe, amelyek a végfelhasználó számára kedvezményekben, az értékesítő számára pedig bónuszokban tükröződnek; teljes átláthatóságot biztosít a fizetési feltételek és a jelentős rendelési feltételek tekintetében.
3
A munkavállalók képesítésével kapcsolatos követelmények csökkentése
A tapasztalt agronómusok és szaktanácsadók tudásának nagy részét a Salesforce-megoldásba ágyazva, ez a kompetencia automatikusan, automatizált műveletek, összetett számítások, hasznos javaslatok és biztonságos adatellenőrzések révén kerül alkalmazásra.
4
A karbantartási költségek csökkentése
Üzleti logikai automatizálás és számítás, magas fokon konfigurálható megvalósításával, amely lehetővé teszi a Salesforce rendszeres felhasználóinak új kedvezmény szabályzatok és promóciók létrehozását; termékek, növények, betegségek stb. közötti kapcsolat beállítását; az általános tudásbázist és a termékekkel kapcsolatos összes információ stb. frissítését
5
További növekedés támogatása
A működés egyéb területeinek digitalizálásához szükséges alapok megteremtésével, beleértve a gazdák és a forgalmazók számára online portálok létrehozását; rugalmas API kifejlesztése a gazdáknak szánt mobilalkalmazáshoz; integráció az ERP-rendszerrel és a beszállítói rendszerekkel;
Kihívások
  • Az árajánlatok generálásának automatizálása megkövetelte, hogy a gyártók, forgalmazók és kereskedők által alkalmazott összes lehetséges kedvezménytípust és politikát átvizsgáljuk, annak érdekében hogy a megoldásunk fejlesztése során ne hagyjunk ki egyetlen lehetséges forgatókönyvet sem. Amellett, hogy az árajánlat létrehozási folyamatának fejlesztése nagyon összetett - a jövőben intuitívvá, könnyen karbantarthatóvá és bővíthetővé kellett válnia. Mindent a Salesforce legjobb gyakorlatai és a legjobb felhasználói élményt nyújtó megközelítései szerint fejlesztettünk, így biztosítva a könnyű testreszabhatóságot.
  • A dinamikus csapat kialakítása segített kezelni a rendszer javítására és módosítására irányuló kérések sorát. A legtöbb esetben nehéz előrevetíteni a projektcélok időben történő megvalósításához szükséges erőforrás igényt. Mi gondosan összehangoltuk a fejlesztési igényeket a projektben résztvevő mérnökök számával.
Eredmények

A kifejlesztett megoldás az agrotechnikai szofverek éllovasa, jelentősen csökkenti az ügyfelekkel való konzultációhoz szükséges munka- és időigényt, miközben a legjobb ár-értéket kínáló ajánlatokat és teljes átláthatóságot biztosít a gazdák, a partnerek és ügyfelünk számára. A valós idejű tanácsadás új képességei nagy piaci előnyt jelentettek ügyfelünknek és javították a már amúgy is magas szolgáltatási minőséget. Az egyszerű átláthatóság lehetővé teszi a jobb riportálást és előrejelzést, valamint az új, technológia által vezérelt funkciók hozzáadását, könnyen bővíthető platform kereteiben.


Folyamatosan együtt dolgozunk az ügyféllel a megoldás kiterjesztésén és új lehetőségeket biztosítunk alkalmazottaik és ügyfeleik számára.

CRM- és üzleti automatizálási megoldásokat vezetünk be és telepítünk a mezőgazdasági ágazat/szektor számára
Salesforce szakértőink gyakorlottak a mezőgazdasági szoftverekkel kapcsolatos tanácsadásban, valamint ismerik a gazdaságirányítási szoftvermegoldásokat és szívesen segítenek vállalata számára metervezni és bevezetni hatékony CRM-megoldásokat.